Even voorstellen... (2) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu Even voorstellen... (2) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu

Even voorstellen... (2)

Door: Niels Woldendorp

Blijf op de hoogte en volg NEC Delfzijl D1

29 April 2015 | Nederland, Delfzijl

Ik ben Niels Woldendorp en ik ben 12 jaar oud, en woon in Delfzijl. Ik ben een middenvelder die het spel graag verdeeld. Mijn sterke punten zijn steekballen geven en een crosspass. Ik wil wel graag mijn conditie verbeteren en sneller worden.

Ik ben blij dat wij met de d1 in de hoofdklasse voetballen, want ik heb er veel van kunnen leren. Ik heb in het begin moeten wennen aan het snelle voetbal en de strakkere passen.In het begin van het seizoen waren we wel sterk maar na mate het seizoen vorderende zakte we weg , konden we het spel van de eerste periode niet meer laten zien.De laatste paar wedstrijden gaat het weer beter en hebben we belangrijke punten gepakt. Over de sfeer binnen het team kan ik het volgende zeggen deze was over het algemeen prima.

Volgende week gaan we met d1 op trainingkamp naar Residence de Eese in Steenwijk ik heb daar echt heel veel zin in een ben ook blij dat stichting leergeld ons deze kans heeft aangeboden het is allemaal goed geregeld en we hebben een heel erg leuk programma deze dagen.

We gaan een oefenwedstrijd spelen tegen Olde veste 54 D1 die in de 2de divisie speelt. Dus gaan we ons beste beentje voor zetten.Iedereen binnen ons team heeft er erg veel zin in en we gaan er een super midweek van maken met elkaar.

Niels Woldendorp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NEC Delfzijl D1

NEC Delfzijl D1 zal met een 14-koppige selectie gedurende de meivakantie afreizen naar Steenwijk, waar het in principe het officiële seizoen afsluit met een trainingskamp. Het trainingskamp, aangeboden door Stichting Leergeld en een sponsor, heeft alle ingrediënten om een succes te worden. Wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de jongens erover zullen denken? Volg ons op deze link en blijf op de hoogte van alles wat NEC Delfzijl D1 zal beleven.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 3932

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

NEC Delfzijl D1 on tour

Landen bezocht: