Even voorstellen...(4) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu Even voorstellen...(4) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu

Even voorstellen...(4)

Door: Jorrit van Assen

Blijf op de hoogte en volg NEC Delfzijl D1

01 Mei 2015 | Nederland, Delfzijl

Mijn naam is Jorrit van Assen. Ik ben 13 jaar oud en woon in Appingedam. Ik ben rechtsbenig. De plaats waar ik speel in D1 is voorin, meestal rechts. Mijn sterke punten zijn snelheid en hoge passes. Door mijn snelheid kom ik vaker alleen tegenover de keeper te staan. Waar ik me op kan verbeteren is het dan ook uit spelen met de keeper spelen. Mijn favoriete club is FC Groningen. Zo nu en dan woon ik ook een wedstrijd bij van FC Groningen als ze een thuiswedstrijd hebben.

Sinds een jaar ben ik lid van NEC Delfzijl. Ik vind het leuk in de hoofdklasse met het team waar ik nu in speel. Wel was het in het begin wennen aan de overstap van de pelikanen, waar ik vanaf mijn vierde voetbalde, naar NEC delfzijl. Het doel wat ik wilde behalen voor dit jaar was; bal controle en techniek verbeteren en dat is gelukt mede door de trainer en doordat we hoofdklasse spelen. Ik vind dat het team beter is geworden met het passen en coachen naar elkaar. De sfeer binnen het team is goed en vaak leuk. Ik vind het erg knap dat we zo ver zijn gekomen in deze klasse daar mee ben ik tevreden. De wedstrijden zijn altijd wel spannend in deze klasse. Mijn doelen voor het volgend seizoen zijn; mijn conditie verbeteren en een op een de keeper kunnen uitspelen.

Vooruitkijkend naar het trainingskamp denk ik dat het een leuk, gezellig en leerzaam trainingskamp zal worden omdat iedereen er zin in heeft en natuurlijk door het game toernooi en de oefenwedstrijd tegen Olde veste 54 D1, zij spelen een klasse hoger dan ons. Dat wordt een uitdaging voor het team. Het leeft wel in het team want vaak hebben we het over het trainingskamp.

Jorrit van Assen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NEC Delfzijl D1

NEC Delfzijl D1 zal met een 14-koppige selectie gedurende de meivakantie afreizen naar Steenwijk, waar het in principe het officiële seizoen afsluit met een trainingskamp. Het trainingskamp, aangeboden door Stichting Leergeld en een sponsor, heeft alle ingrediënten om een succes te worden. Wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de jongens erover zullen denken? Volg ons op deze link en blijf op de hoogte van alles wat NEC Delfzijl D1 zal beleven.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

NEC Delfzijl D1 on tour

Landen bezocht: