Even voorstellen... (3) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu Even voorstellen... (3) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu

Even voorstellen... (3)

Door: Twan Zuur

Blijf op de hoogte en volg NEC Delfzijl D1

30 April 2015 | Nederland, Delfzijl

Ik ben Twan Zuur speel bij NEC D1 en ik ben 13 jaar oud. Ik woon in Farmsum. Ik ben een fanatieke speler die soms nog wel wat moppert. Mijn favoriet club is FC Bayern Munchen die kampioen in de bundesliga is geworden. Mijn favoriete speler is Arjen Robben, Mario Gotze, David Alaba. Ik sta linksachter in het veld. Ik heb dit jaar veel geleerd waar je moet komen en waar je moet heen bewegen.
Ik heb ook verbeter punten die ik aan het begin van het seizoen nog niet goed deed: Niet mopperen op de scheids dat doe ik nog wel eens, maar niet meer zo vaak en ik moet ook nog een ding verbeteren dat is dat ik veel beter de aanname moet doen.

IK verheug me nu al op het kamp met het fifa toernooi. Ik hoop dat het kamp super wordt. Dat we leuk met elkaar om gaan. Ik vond de sfeer super tof. Ik heb een top seizoen gehad met deze super trainer Jos en super boys.Ik had niet verwacht dat we het zo goed deden.


Twan Zuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NEC Delfzijl D1

NEC Delfzijl D1 zal met een 14-koppige selectie gedurende de meivakantie afreizen naar Steenwijk, waar het in principe het officiële seizoen afsluit met een trainingskamp. Het trainingskamp, aangeboden door Stichting Leergeld en een sponsor, heeft alle ingrediënten om een succes te worden. Wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de jongens erover zullen denken? Volg ons op deze link en blijf op de hoogte van alles wat NEC Delfzijl D1 zal beleven.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 3936

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

NEC Delfzijl D1 on tour

Landen bezocht: