Even voorstellen.. (1) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu Even voorstellen.. (1) - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu

Even voorstellen.. (1)

Door: Jarno Oolders

Blijf op de hoogte en volg NEC Delfzijl D1

28 April 2015 | Nederland, Delfzijl

Even voorstellen..

Hoi, ik ben Jarno Oolders, speler van NEC delfzijl D1 en ik ben 13 jaar. Ik woon in Termunten, waar mensen graag wel eens een visje komen halen. Ik ben meer een opkomende middenvelder, maar verdedigend kun je me ook wel opstellen. Mijn favoriete club is PSV, dat inmiddels landskampioen is geworden, en ook mijn favoriete speler speelt daar: Memphis Depay! Mijn sterke punten zijn: Sterk aan de bal, en goede passes. Mijn verbeterpunten liggen op het conditioneel gebied, en het buitenspel zetten van de tegenpartij. Mijn lievelingbeen is rechts, maar met links kan ik ook prima een balletje trappen.


Ik heb een leuk seizoen gehad bij D1 in de hoofdklasse. We hebben moeilijke potten gespeeld, maar vaak bleven we spelen als een team, en daar heb ik ook veel van geleerd. In het begin moest ik er aan wennen dat ik opeens met hele andere jongens speelde, maar dat was wel heel leuk, want zo kon je weer nieuwe vrienden maken. Het was leuk om het hele team te zien ontwikkelen, en dat iedereen elkaar steeds meer begreep. We hadden de eerste seizoenshelft wel betere resultaten kunnen halen, maar dat hebben we in de tweede seizoenshelft wel weer recht gezet. De sfeer in het team was na een gewonnen partij natuurlijk heel feestelijk. Maar na een verloren partij was de sfeer iets minder, maar dat hoort er bij. Ik zou nog wel graag willen leren om rustig aan de bal te blijven, als er druk op je wordt gezet.

Ik verwacht wel dat het heel gezellig en leuk gaat worden op het voetbalkamp. Het is ook allemaal goed besproken wat we allemaal mee moeten nemen etc. en dat geeft ook wel een gevoel dat het leuk gaat worden. Ik verheug me er al op, ik vind het niet spannend, want ik ken de jongens allemaal wel, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Ik heb eigenlijk het meeste zin in het voetballen met het team, bijvoorbeeld in het park, of bij de trainingen, en het fifa toernooi lijkt me ook leuk, alleen jammer dat ik slecht ben in lootjes trekken, anders had ik wel een beter team kunnen krijgen… In het team praten we er veel over, en volgens mij hebben we er allemaal wel zin in!

Jarno Oolders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NEC Delfzijl D1

NEC Delfzijl D1 zal met een 14-koppige selectie gedurende de meivakantie afreizen naar Steenwijk, waar het in principe het officiële seizoen afsluit met een trainingskamp. Het trainingskamp, aangeboden door Stichting Leergeld en een sponsor, heeft alle ingrediënten om een succes te worden. Wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de jongens erover zullen denken? Volg ons op deze link en blijf op de hoogte van alles wat NEC Delfzijl D1 zal beleven.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 3938

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

NEC Delfzijl D1 on tour

Landen bezocht: