Even voorstellen.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu Even voorstellen.. - Reisverslag uit Delfzijl, Nederland van NEC Delfzijl D1 - WaarBenJij.nu

Even voorstellen..

Door: Jordy Venema

Blijf op de hoogte en volg NEC Delfzijl D1

27 April 2015 | Nederland, Delfzijl

Ik ben Jordy Venema en speel bij NEC D1 in de verdediging als laatste man, en ik ben ook de aanvoerder. Ik woon zelf in Delfzijl en ik ben 12 jaar. Mijn favoriete club is natuurlijk FC Groningen. Ik ben rechtsbenig.

Ik vond dit seizoen een fantastisch leuk seizoen, de sfeer was goed in het team en we konden goed met elkaar opschieten. De trainer was super, beter kon voor mij niet. Ik moest het meest wennen aan verdediger te zijn omdat dit mijn eerste seizoen als verdediger was. Dat vond ik aan het begin van het seizoen nog wel moeilijk ook omdat ik meestal een beetje bang was. Dat was ook mijn verbeterpunt voor dit seizoen. Ik vind dat dat nu veel beter gaat en dat ik de duels gewoon aanga. Aan het begin van het seizoen moesten we nog wel aan elkaar wennen, we praatten niet zoveel tegen elkaar omdat sommige kinderen een beetje verlegen waren maar dat is nu helemaal veranderd. En ook vond ik dat we aan het begin van het seizoen te weinig overspeelden maar dat is nu gelukkig verbeterd. Ik wil nog in andere teams leren dat ik toch nog wat meer mijn schouders tijdens de duels moet gebruiken.

Ik heb heel veel zin in het kamp we gaan veel leuke dingen doen en ik wacht er al heel lang op want ik heb er heel veel zin in. Ik vind het wel jammer dat dit eigenlijks de afsluiter van het seizoen is. Ik verheug me het meest op het game toernooi en het wordt daar denk ik super gezellig elke dag. Als ik het zo hoor leeft het heel erg in ons team vooral het game toernooi maar ook natuurlijk de andere dag bijvoorbeeld de wedstrijd dat is ook natuurlijk hartstikke leuk.

Jordy Venema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

NEC Delfzijl D1

NEC Delfzijl D1 zal met een 14-koppige selectie gedurende de meivakantie afreizen naar Steenwijk, waar het in principe het officiële seizoen afsluit met een trainingskamp. Het trainingskamp, aangeboden door Stichting Leergeld en een sponsor, heeft alle ingrediënten om een succes te worden. Wat er allemaal gaat gebeuren en hoe de jongens erover zullen denken? Volg ons op deze link en blijf op de hoogte van alles wat NEC Delfzijl D1 zal beleven.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 3962

Voorgaande reizen:

04 Mei 2015 - 08 Mei 2015

NEC Delfzijl D1 on tour

Landen bezocht: